(Cerita Seks Melayu) Kehangatan di Genting Highland

(Cerita Seks Melayu) – Kehangatan di Genting Highland

Kisah ni bermula semasa kami bermalam ni genting highland,  nak di pendekkan cerita awek tudung ni custemer aku… oh ye aku ni jual kereta…aweks tudung ni memang cun giler nama dia sue ( bukan nama sebenar la ) kalau taruk nama betui pun bukan korang kenal pun heheheheheheh ….

th 28567 genting1 123 2lo (Cerita Seks Melayu) Kehangatan di Genting Highlandmemula awek tudung ni just custemer lepas tu aku ayat awek ni..memula tu just kawan kawan, dah lama2 kenal dah naik cintan la konon..heheh utk pengetahuan korang semua aku ni dah kawin. aku terang kan kat awek tudung ni jugak yang aku ni dah kawin….tapi dia ni lak jenis tak kisah la konon..just friend dio kate….hheheeh… kisah kita org bermula selepas kami berkenalan hampir 3 bulan…

pakwe dia kena paksa kawin dengan pilihan keluarga dia.. utk melepaskan tension dia… Dia ajak aku ni naik genting… aku on je la konon2 simpati la… tapi dalam kepala otak aku..aku nak try dia pasal dia ni cun giiler kulit putih melepak..

mana leh tahan tgk je…heheheh ook kang makin aku melalut makin tak best..di pendenkkan citenye..aku pun turun la kat pahang utk amik awek ni kat umah dia….

dalam perjalanan tu aku pun layan la dia punya cite sedih,amik simpati dia…kesian gak aku dengar cerita dia..siann…dan perjalanan yang amik masa 2 3 jam tak terasa..bila sampai je kat genting…aku dok plan dalam otak ni macm mana aku nak rasa barang awek ni…

emm aku dapat idea..aku ajak dia bermalam kat sana,,tapi memula dia taknak dan takut..mcm macm alasan dia bagi..tapi aku ayat dia jugak..aku cakap a ari dah jauh malam dak drive mata aku tak nampak..

so nak taknak dia terpaksa setuju gak tapi dengan syarat bilik lain2… aku kate ok….n aku pun pegi kat counter reception utk book bilik…emm aku cakap kat dia yg bilik takde kosong… so nak taknak kena tidur satu bilik gak..aku konon2 buat la janji yang aku janji tak buat ape2 kat dia…hehehheh konon le… hehehe ni part best nak masuk dah ni…

th 28564 genting6 123 805lo (Cerita Seks Melayu) Kehangatan di Genting Highlandbila dah sampai ke bilik aku suruh la dia mandi semua..cuci apa yang patut ( dalam hati aku cakap le )…. bila dah selesai mandi semua aku pun dok sembangngan dia… sembang2 nye lama aku mula la pasang plan mcm mana nak rasa barang awek ni…memula aku baring2 sebelah dia sambil cite pasal pakwe dia yg kena paksa kawin tu…dia pun mula cite sedih…

aku pun pujuk dia,memula tangan aku peluk belakang dia urut2 belakang..ygk respon dulu line clear ke tak…heheh memula dia mengelak la…

hehehe tapi biasa la org dah kawin kan mesti la tau titik2 kelemahan perempauan ni..memula dia mcm taknak..tapi dah makin lama dia makin layu..dari belakang tangan aku merayap ke bahu..aku tgk mta dah kuyu,,,ish bole dapat ni…..aku teruskan adegan aku…

aku ayat dia perlahan2 sambil tangan aku meneruskan adegan tak reti dok diam..aku tgk dia dah makin resah gelisah..nafas dah turun naik..hehehe aku dah tau awek ni mesti tumpas kat aku malam ni…dah lama tak rasa dara ni hhehehehee…..

aku mula kan aksi yg lebih lembut lagi..tangan aku dah merayap ke leher dia dan dengan perlahan aku tarik muka dia ke muka ku…aku mencium mulutnya dengan penuh ghairah..

dia mula semakin resah,semakin gelisah dengan mulut dia yang telah ku lumatkan dengan mulutku dia meresah abg tolong bang sue tak nak bang tapi mulut je la tangan dia dok tarik2 kepala aku….

th 28580 genting4 123 452lo (Cerita Seks Melayu) Kehangatan di Genting Highlandaku buat tak tau jeaku mula meraba dada nye yang masih berbalut dengan baju…uh uh boleh tahan gak besar buah dada dia…ahhh ahhh bang tolong bang sue tak tahan ni jgan ramas lagi…

bebel lagi dia ni…aku makin tak tahan dengan rengekan dia…dengan penuh kelembutan aku baringkan dia ketilam yang empuk tu….aku mulakan aksi lagi ganas tapi penuh kelembutan a….aku singkapkan bajunye ke atas..perghhhh……

aku terpana dengan keputihan kulit dada nye..dengan lemah lembut aku pun cium dada nye yang berukuran 36 B tu dengan penuh lemah lembut..lagi sekali dia bersuara berdesir “ahhhhh ah ahh ahh abg tolong bang cepat bang sue tak tahan ni…”‘

aku mula menghisap sambil menjilat dari hujung leher ke ke buah dada nya yang mekar…puting nye yang halus sebesar biji kacang aku nyonyot dengan sepuas hati aku…

dia mengerang makin kuat..ahhhhhhh ahhhhhh ahhhhhh…..aku mulaa menjilattt makin kebawah..dia dah makin resahh aku mula buka seluar dia..perghhhh dah lencun rupanya…aku gigit seluarr dalam dia tarik seluar dalam dia kebawah…perghhh takde bulu line clear la ni……

aku bertambah geram..aku jilat pukinya dengan penuh berselera rasa masin2 kelat dah tak kuhiraukan..dia menjerit keghairahan arh arh abgggggg sue nak keluar ni….

crett crett terpancut air mani dia kemuka ku..aku dah tak heran dah aku makin menjilat sampai kering airnya…selepas dia klimak kali kedua dia makin tak tahan..dia bangun sambil menolak aku pula dia bawah..

dengan muka yang penuh ghairah dia membuka seluar ku sambil mencium batang ku yang macma nak patah kerana terlalu stim…bila dia melucutkan seluar dalam ku..dia tergamam…..

ahh abg besarnya abg punya..tak sempat aku berkata apa dengan gelojohnya dia menjilat sambil hisap batang ku dengan penuh khusyuk…aku dah seperti berada di atas langit ..

aku cakap syg hisap abg punya batang tak mcma abg punya isteri hisap..syang mcm ade pengalaman…dia tak peduli….

habis semua telur2 k semua dia hisap..aku dah makin tak tahan…aku mulakan aksi yg lebih sedap lgi….aku mulakan aksi 69 dia menghisap batang ku yg 7 inci panjang sambil aku menjilat pukinya yang sungguh sedap rasanya..ah ah ah ah abg jilat lagi abg…

sue nak pancut lagi bang…ahhh crettt crett crett memancut2 air mani nye kemuka aku….aku jilat biji kelentitnya yang kuras panjang semacam…ahh aha hh…

sue makin gelisah aku cakap sue abg nak masukkan abg punya konek ni..boleh takk…dia hanya pejamkan mata tanda setuju…aku yang punya banyak pengalaman… tak punya bnyak masaalah utk menundukkan sue…

aku ambil sebuah bantal dan ku selitkan di bawah pinggang sue..tu dia terserlah keindahan pukinya yang kemerahan tanpa sehelai pun bulu-bulu puki yang menghalang penglihatan aku…

th 28572 genting2 123 46lo (Cerita Seks Melayu) Kehangatan di Genting Highlandaku mulakan dengan menjilat pukinya dengan perlahan lagi…sue menjeit lagi ahh ahh ahhh abg cepatt banggggg fuck me abg …masukkan cepat…ahhhh…aku dengan perlahan menghunuskan batang ku ke rekahan pukinya yg indah itu..dengan perlahan ku hunuskan ahhhh ahhhh abg sakit abg….

bila separuh kepala kote ku masuk…aku keluarkan sedikit…bila sue dah selesa maku hunuskan lebih sedikit sue mengerang ahhhh ahhh perlahan bang senakk…

aku berhenti kutarik semula keluar…ku masukkan lagi tup tup …aku terasa sesuatu menghalang batang ku dari terus masuk ku tekan kuat sedikit sue menjerit arhhhhhhh abg sakittt …

aku cium mulutnya utk mengurang sakit nye,bila sue dah selesa aku mulakan pertarungan aku dengan lebih jentel sue mengerang tak tertahan lagi abg ahh ah ahh sedap bang laju lagi abg..

ahhh HHH hh bermacam posisi aku lnyak sue malam tu..dan setelah sue mencapai klimaknya yg kali ke 5 aku melajukan lagi henjutan aku…dengan pengalaman aku dan selepas hampit 1 jam 30 minit aku projek dengan sue kami sama2 mancapai klimak kami..sambil sue menjerit kepuasan arhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh……..

aku puas dapat anak dara lagi malam tu…selepas projek yang pertama tu…selang 1/2 jam kemudian aku dan sue sambung lagi…perghh mcm nak tercabut lutut aku..malam tu tak tidur aku dan sue buat projek hingga pukul 12 keesokannya… sekian…



[[T_F]]Data Leak Prevention – Data Security Solutions – Information Theft Protection, Detection and Prevention Software Productstracefusion_signature=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[[T_F]]

Your Ad Here

More 3GP Melayu Video Below:

Speak Your Mind

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!