Ustazah Nurul Syafikah Tertewas Akhirnya (Cerita Seks)

Ustazah Nurul Syafikah Tertewas Akhirnya (Cerita Seks)

Ustazah Nurul Syafikah baru sahaja di tugaskan untuk mengajar di Sekolah Menengah Agama Berasrama Penuh di sebuah pekan terpencil jauh dari ibukota. Beliau baru sahaja tamat pengajian peringkat ijazah dalam bidang pengajian Islam di sebuah universiti di Arab Saudi yang membawa gelaran ustazah kepadanya. Berumur 25 tahun, masih belum berumahtangga, ustazah Nurul mempunyai paras rupa yang sangat cantik disamping mempunyai peribadi yang mulia, membuatkannya digilai setiap jejaka yang mengenalinya, namun hatinya masih belum terbuka untuk menerima sesiapa mungkin kerana dia baru sahaja habis menuntut disamping ingin membalas jasa ibubapanya yang hidup susah dikampung.

Di sini, ustazah Nurul tinggal seorang di bilik asrama yang disediakan oleh Sekolah bagi guru-guru dan ini memudahkannya dalam kehidupan sehariannya. Sekolah ini mempunyai 4 orang warden berbangsa Melayu yang menjaga sekolah dan asrama itu. Setelah hampir sebulan tinggal di situ, ustazah Nurul semakin serasi dan merasa gembira dengan suasana di situ sehinggalah pada suatu hari pintu asrama beliau diketuk pada pukul kira-kira 10.15 malam sebaik sahaja beliau tiba di biliknya apabila baru selesai mengajar kelas tambahan. Sebaik sahaja melihat dibalik pintunya yang masih terkunci itu, terlihatlah 2 orang warden yang bertugas pada malam itu iaitu Halim dan Syukri.

th 985491878 Ustazah Nurul Syafikah 123 196lo Ustazah Nurul Syafikah Tertewas Akhirnya (Cerita Seks)

Ustazah Nurul dengan nada cemas bertanya dengan nada lembut, ya, ada apa En. Halim ? masih tidak mahu membuka klip pintunya itu. Ya, ada masalah sikit la cikgu, jawab Halim yang agak gempal itu. Ada benda yang kami nak tunjuk kat cikgu, penting sangat, orang lain tak boleh tahu, ini masalah besar ! Boleh bagi kami masuk, nanti orang lain nampak nanti susah, ini masalah yang sangat besar ! kata Syukri pula yang agak tegap dan sasa tubuhnya dengan nada yang agak serius. Hmmmm, ustazah Nurul agak bingung dan berfikir sejenak dan kemudian dia pun berkata, baiklah, lalu membuka pintu biliknya. Halim dan Syukri pun masuk, lalu menutup pintu bilik itu.

Ustazah Nurul cemas berkata, ehh buat apa tutup biarlah bukak pintu tu. Tak apa cikgu, benda nie rahsia, orang lain tak boleh dengar dan lihat, bahaya, kata Halim lalu menyerahkan satu bungkusan kepada Ustazah Nurul. Apa nie, tanya ustazah Nurul bingung. Cikgu tengoklah, cikgu mesti terkejut punya ! kata Syukri tersengih sambil matanya meleret ke arah tubuh ustazah Nurul yang jelita itu. Ustazah Nurul ketika itu mengenakan tudung labuh dan memakai tudung labuh dengan blaus lengan panjang berwarna putih dan kain tudung labuh warna hitam yang menyerikan lagi kecantikan paras rupanya yang menpunyai wajah kacukan gadis Cina yang putih melepak. Ustazah Nurul nampak tidak selesa dengan cara Halim dan Syukri tersengih dan meleret ke arah tubuhnya itu.

Tangannya terketar-ketar membuka bungkusan plastik itu lalu diambilnya envelop yang berada di dalam beg plastik itu lalu membuka dan mengeluarkan beberapa keping gambar sambil melihatnya dengan cemas. Muka ustazah Nurul dengan segera bertukar menjadi kemerah-merahan. Alangkah terkejutnya Ustazah Nurul kerana gambar itu adalah gambarnya yang sedang buang air kecil di tandas di dalam biliknya (gambar shot dekat yang menampakkan kemaluann dengan jelas), ada juga gambar dia sedang mandi sambil berkemban dan juga gambar dia menyalin pakaian dalam keadaan bogel.

Semua gambar-gambar itu adalah hasil daripada kamera intip yang dipasang oleh Halim dan rakan-rakannya disetiap penjuru tandas dan bilik Ustazah Nurul. Terdapat juga gambar ‘close-up’ buah dada dan kemaluan ustazah Nurul yang diambil secara dekat. Bungkusan itu terlepas dan jatuh dari tangan ustazah Nurul ! Sungguh dia tak sangka segala perlakuannya lebih kurang sebulan di bilik itu telah dirakam dan diikuti saban hari oleh manusia-manusia keji itu. Dia tahu dia kini menjadi mangsa perbuatan jahat manusia durjana yang ingin mengambil kesempatan ke atas dirinya itu. Airmatanya menitis sedikit demi sedikit.

Cikgu jangan nangis dulu, ada lagi hadiah untuk cikgu, nah, ini dia.., kata Halim sambil menunjukkan sekeping vcd. VCD nie akan buat cikgu terkenal satu dunia, kami sengaja rakamkan gambar cikgu itu dalam bentuk VCD agar senang nak jualnya ! kata Halim lagi sambil menyeringai gembira. Apa agaknya kata orang bila lihat gambar ustazah cantik manis yang sering bertudung labuh ini sedang kencing dan mandi….hahahahahaha gelak Halim lagi, mesti laris satu dunia punya !!! pasti kami akan jadi kaya, cikgu….kata Halim lagi.

Sudah, cukup…cukup !!! belum habis gelak Halim, ustazah Nurul memintasnya kerana dia sudah cukup malu dan mual dengan hinaan Halim itu. Apa yang kau mahu huh, cakap ??? kata Ustazah Nurul dengan nada yang agak geram. Sabar cikgu, sabar, jgn marah…hahaha gelak Syukri, nanti tak manis lagi. Kami bukannya nak apa, cuma, emm cuma nak ‘bermain’ sikit jea dengan cikgu, itupun kalau cikgu sudi. Kalau cikgu tak sudi, kami boleh keluar sekarang, tapi bagilah kami tatap sekejap muka cikgu yang akan jadi orang popular di seluruh dunia nanti !!! Syukri berkata dengan nada gertak yang bersahaja.

Mari Syukri, kita balik, kata Halim sambil memandang Syukri. Nanti dulu, nanti…kita boleh berbincang lagi, kata Ustazah Nurul yang semakin cemas dan panik. Dia sendiri tidak tahu apa yang harus dilakukannya sekarang. Dia benar-benar buntu !!! Dia tahu nasibnya akan menjadi buruk sekiranya dia tidak mahu mengikuti kehendak 2 manusia durjana itu. Ustazah Nurul berfikir sejenak, pasti dia akan malu separuh mati jika gambarnya itu dilihat oleh semua orang, iskkk sungguh tak sanggup dia, bentak hatinya.

Kalau dia melapor polis juga dia tiada bukti dan apa buktinya mereka yang melakukannya malah dia sendiri yang akan malu besar kerana mengaibkan dirinya sendiri dengan memberi gambarnya kepada pihak berkuasa dan gambarnya sudah pasti selepas itu akan tersebar keseluruh pelusuk dunia melalui internet ataupun dalam bentuk vcd. Cikgu dah abis fikir, cikgu, kami dah nak balik nie ! gertak Syukri pula lagi. Ahhh, nanti, nanti dulu, kalau saya ikut apa yang kamu mahu, macam mana kamu nak janji, kamu tak sebarkan gambar dan vcd tuh…?? tanya Ustazah Nurul menunjukkan tanda-tanda seolah-olah ingin ingin mengalah.

Hahahahaha bagus cikgu dah buat keputusan, bagus, bagus !!! kami janji cikgu akan dapat semua negatif tuh dan vcd originalnya sekali, kami janji itupun kalau cikgu ikut kehendak kami sekarang juga !! kata Halim dengan penuh bernafsu sekali terhadap ustazah yang sungguh malang itu. Sekarang !!! ermm, Ustazah Nurul termenung sekejap…kenapa cikgu takmau sekarang, tak apa kami boleh balik dulu dan….nanti, baik, baiklah…kata Ustazah Nurul dengan terketar-ketar…tapi kamu mesti pegang janji yea….lembut dan terkedu-kedu Ustazah Nurul apabila membuat keputusan untuk menyerahkan dirinya itu sambil menitiskan air matanya.

Yahooo….yesss, terjerit kecil Halim dan Syukri sambil batang konek mereka terus menegang apabila berpeluang untuk meratah tubuh genit dan halus seorang ustazah alim yang menjadi kegilaan lelaki selama ini. Ustazah Nurul terus melelehkan air matanya, sambil matanya hanya merenung ke bawah kerana tidak berani melihat wajah Halim dan Syukri yang penuh bernafsu itu. Hmmm, baiklah, kita mulakan permainan nie sekarang jugak !! cuba cikgu singkap kain cikgu sampai atas, kami nak tengok sangat apa yang ada kat dalam kain tuh !!! arah Halim.

Serta-merta berdesing telinga dan berderau darah Ustazah Nurul apabila mendengar arahan itu, dia tahu itu hanyalah permulaan kepada banyak lagi aksi ganas yang akan dikenakan terhadapnya. Hmmm, nanti dulu…boleh tak saya nak buat satu permintaan ??? satu sahaja, apa kamu nak buat kat saya buatlah, tapi yang ini saja saya nak minta, ?? sambung ustazah Nurul lagi. Apa lagi yang cikgu mahu huh??? tanya Syukri dengan muka yang amat bengis kerana dia sudah tidak sabar untuk menikmati tubuh gebu Ustazah Nurul.

Hhmmm boleh tak jangan buat saya mengandung, saya takut, apa saya nak kata kat orang lain nanti, kata Ustazah Nurul dengan nada agak malu, mukanya merah padam sambil terus teresak-esak menangis. Hahahahahahaha, kau nie pemalu betul orangnya, baiklah, kami akan pastikan kami tak pancut kat dalam cipap cikgu, kami akan pancut kat luar, kami janji, asalkan cikgu menurut semua yang kami lakukan dan cikgu jangan melawan ok..? itu saja kan cikgu ?? tanya Halim pula. Ustazah Nurul mengangguk-anggukkan kepalanya, tanda bersetuju.

Bagus cikgu !!! lekas angkat kain cikgu sampai atas !!! Ustazah Nurul pun merasa sedikit lega dengan janji mereka, kerana itulah yang paling ditakutinya iaitu ‘mengandung’ tanpa bapa yang sah !!! Dia pun mula pasrah dengan perlahan-lahan mengangkat kain tudung putihnya sehingga sampai ke paras pinggang ! maka ternampaklah kain dalam warna coklat paras lutut yang dipakainya disamping stokin putih yang menyarung kakinya hingga keparas lutut. Baring !!! tanggalkan kain dalam dan stokin tuh…arah mereka lagi. Ustazah Nurul terus mengikut arahan dan perlahan-lahan melepaskan kain dalam dan stokinnya sehingga menampakkan pehanya yang amat putih mulus yang selama ini belum pernah ditatap oleh mana-mana lelaki sekalipun.

Wahhhhhhhh putih betul peha ustazah!!! kata Halim sambil menjilat bibirnya apabila melihat secara live seorang ustazah jelita mendedahkan pehanya yang amat putih mulus itu. Mereka pun menghampiri ustazah Nurul lalu mengangkatnya masuk ke dalam bilik tidurnya lalu mencampakkan beliau ke atas katil dengan agak ganas. Tersentak ustazah Nurul lalu terus dia menangis tersedu-sedu. Menangis cikgu, menangis lagi sebab lepas nie cikgu pasti menjerit gembira bila dapat rasa konek hitam saya nie !!! kata Syukri gembira. Mereka berdua sudahpun menanggalkan semua pakaian kecuali seluar dalam sahaja. Nampak ketara sekali konek mereka berdua menegang keras disebalik seluar dalam itu dan menyebabkan ustazah Nurul merasa amat takut sekali.
Halim segera mengambil tempat dibelakang ustazah Nurul sambil mendakapnya lalu memalingkan muka ustazah Nurul kearahnya lalu mengucup bibir manis dan mengulum lidah ustazah Nurul yang selama ini diimpikannya itu dengan rakus sekali. Tangan Halim pula mula liar menyeluk ke dalam baju Ustazah Nurul lalu meramas buah dada beliau yang masih ditutupi anak baju dan colinya. Sementara itu dibahagian bawah pula, Syukri sudahpun menyelak tudung ustazah Nurul sehingga menampakkan seluar dalam putih yang menjadi benteng terakhir kepada ‘maruah’ Ustazah Nurul itu. Kali nie aku nak ‘blowjob’ cikgu sampai basah, biar cikgu ingat sampai mati !!! kata Syukri yang sedang ‘stim’ melihat kecantikan peha gebu milik Ustazah Nurul yang masih ditutupi seluar dalamnya itu.

Ustazah Nurul tidak dapat berbuat apa-apa kerana itu adalah perjanjian mereka disamping dia sedang tercungap-cungap kerana mulutnya dikolom oleh Halim. Dia mula merasakan bahagian seluar dalamnya ditarik perlahan-lahan dan ternyatalah Syukri sedang cuba membuka pintu ‘mahkota’ ustazah Nurul. Terkejut betul mereka apabila melihat satu jembulan indah yang terkeluar apabila ditanggalkan seluar dalam itu. Bentuk cipap beliau agak tembam, masih merah dan kelihatan bulu-bulu halus yang agak lebat menutupi vagina beliau. Ustazah Nurul memejamkan matanya kerana merasa teramat malu kerana itu adalah kali pertama dia berbogel dihadapan lelaki.

Wah !!! cantiknya vagina cikgu, lebih cantik daripada yang kami rakamkan, patutlah ramai jantan yang tergilakan cikgu…pasti mereka sedih bila dapat tahu yang kami telah berjaya menebuk dara sunti cikgu dengan sepuas-puasnya hari nie……kata Syukri lagi. Syukri pun mengangkangkan sedikit kaki ustazah Nurul sehingga terbuka sedikit lubang cipap Ustazah Nurul lalu dia pun mengocak-gocak vagina dan biji kelentit Ustazah Nurul dengan jarinya. Uhh,ahhh jangan, rayu ustazah Nurul bila kali pertama mahkotanya dikuak-kuakkan oleh Syukri, mula-mula agak perlahan dan makin lama makin laju dan deras ramasan dan kocakannya sehinggakan Ustazah Nurul mengeliat-geliat dibuatnya akibat menahan keghairahan.

Baju, anak baju dan colinya semua sudah ditanggalkan oleh Halim. Terjembul dua buah lurah tajam dan besar milik ustazah Nurul yang agak tegang ketika Halim menanggalkan colinya, mungkin kerana dia terangsang akibat perbuatan Syukri yang mengocak-gocak vaginanya itu. Ohhh,ohhhh ermmm huhhhhhhh arhghh, sudah, cukup uhhhh !!! lepaskan aku…, keluh Ustazah Nurul berusaha sedaya upaya daripada mengalami orgasme pertamanya kerana pasti itu akan membuatkan lelaki durjana itu merasa gembira dan beliau sudah pasti akan malu besar. Ohhh, kau cuba nak melawan yea…jerkah Syukri lagi yang merasa geram apabila gagal untuk membuat Ustazah Nurul memancutkan air mazinya seperti yang biasa dibuat kepada mangsa-mangsa mereka yang lain.

Syukri pun menukar taktik serangan dengan menghisap-hisap kelentit ustazah Nurul sambil meludah-ludah kedalam vaginanya agar ia cepat basah dan mudah membuat ustazah Nurul terangsang. Ustazah Nurul merasa separuh mati apabila kelentitnya dihisap oleh Syukri, dia terjerit-jerit kecil sambil merasa satu macam kenikmatan walaupun dia ketika itu sedang dipaksa melakukan hubungan seks. Menitis air mata Ustazah Nurul ketika Syukri memainkan mahkotanya secara sewenang-wenangnya sehingga kemaluannya bertukar menjadi merah padam akibat digosok secara kasar oleh Syukri.

Jari jemari Syukri tidak henti henti memainkan kelentit dan lubang vagina ustazah Nurul hingga bunyi gentelan itu dapat didengari dengan jelas dan kuat membuatkan ustazah Nurul meronta ronta menahan sengsara. Akhirnya Syukri merasakan seperti ada benda hangat sedang mengalir keluar dari celahan lubang cipap ustazah Nurul dan memang betul jangkaannya kerana tidak berapa lama selepas itu ustazah Nurul menjerit-jerit kecil kerana dia tidak mampu untuk membendung air mazinya lagi lalu memancutkannya dengan banyak sekali ke muka Syukri.

Syukri merasa sungguh seronok sekali, kenikmatan yang dicari-cari selama ini akhirnya datang juga apabila mukanya dibasahi air mazi ustazah Nurul. Ustazah Nurul tersedu-sedu menangis, dia tidak tahu sama ada di terpancut air mazi dengan banyak sekali kerana benar-benar rela atau dia memang dia tidak dapat bertahan !!! Haahahaaahaahahaa, gelak Syukri sambil menghisap air mazi yang keluar dari celahan kemaluan Ustazah Nurul yang masih basah dan merah itu, tak sangka ustazah alim nie pun boleh terpancut sampai begitu banyak sekali, hahahaha tak rugi aku rakam gambar kau selama sebulan nie hahahaha sekarang masa untuk kau merasakan batang konek hitam aku nie..eehheeehehe.

Merah padam muka ustazah Nurul yang putih melepak itu apabila mendengar kata-kata hinaan Syukri itu, dia merasa sungguh terhina diperlakukan begitu, lebih lebih lagi ketika itu dia masih bertudung litup dan lengkap berpakaian tudung labuhnya tadi.

Halim kemudian mengangkat ustazah Nurul yang masih bertudung litup dan berkain tudung itu. Terketar-ketar Ustazah Nurul apabila dia disuruh menonggeng oleh Halim. Rupa-rupanya mereka ingin menutuhnya secara serentak.Syukri bersiap untuk menutuh punggung ustazah Nurul sementara Halim berbaring di bawah tonggengan Ustazah Nurul dan memasukkan koneknya ke dalam vagina Ustazah Nurul. Koneknya agak mudah memasuki lubang vagina Ustazah Nurul kerana ianya sudah licin dibasahi air mazi Ustazah Nurul yang keluar akibat perbuatan Syukri tadi.

Apabila masuk sahaja kedua-dua batang konek itu ke dalam lubang jubur dan vagina Ustazah Nurul secara serentak, dia pun merasai getaran seperti terkena elektrik, sangat sakit pada mulanya maklumlah kerana dia masih seorang dara. Argghhhh uhhhh cukup lepaskan aku, uhhhhhh sakitnya, jerit ustazah malang itu lagi namun tidak diendahkan oleh mereka berdua. Halim dan Syukri terpaksa memasukkan perlahan-lahan batang konek mereka kedalam lubang vagina dan jubur ustazah Nurul secara serentak kerana lubang ustazah Nurul masih ketat dan dara lagi. Ohhhhhh..bestnya dapat cipap dara kau nie….sindir Syukri kepada ustazah Nurul, pasti lepas nie kau taknak konek lain bila dah dapat kami punya, hahahahahahaa gelak mereka lagi.

Ustazah Nurul hanya mampu menitiskan air matanya sambil termengah-mengah menahan gejolak nafsunya yang sedang diperkosa itu. Berdecup-decup bunyi henyakan batang konek Syukri dan Halim menusuk masuk ke dalam vagina dan lubang jubur Ustazah Nurul. Tangan mereka berdua pula tak henti-henti meramas buah dada Ustazah Nurul yang agak besar dan bulat itu. Kenikmatan yang mereka rasakan tiada tolok bandingnya lagi sehingga tanpa disedari air mani mereka meleleh masuk ke dalam vagina Ustazah Nurul yang sudah tidak mampu bersuara lagi kerana terlalu sakit dan lemah diperkosa mereka berdua.

Air mazi yang keluar dari lubang cipap Ustazah Nurul beserta air mani yang dikeluarkan Syukri dan Halim membuatkan batang konek mereka semakin lancar dan laju menusuk masuk ke dalam vagina Ustazah Nurul yang semakin merelakan pemerkosaan yang berlaku terhadapnya ! malah dia sudah mula mengerang dan berpeluh akibat semakin terangsang. Ustazah Nurul sudah tidak mampu tidak menangis lagi malah dia terpaksa mengikut rentak ganas kedua pemerkosa itu kerana sudah tidak sanggup menahan sakit dan perit pemerkosaan itu.

Dia sudah pandai membalas ciuman bibir Halim dengan penuh selera sambil membiarkan sahaja Halim mengulum lidahnya tanpa melawan malah tangannya juga memeluk Halim agar mereka lebih selesa lagi melakukan hubungan badan itu. Mulut Halim begitu bernafsu melahap bibir manis ustazah Nurul sambil menghisap-hisap lidahnya dengan lahap sambil batang konek Syukri berdecap-decup masuk ke dalam liang vagina gadis alim itu sambil tangannya meramas-ramas buah dada milik ustazah Nurul. Di atas lantai rumah bersepah barang peribadi milik ustazah Nurul iaitu seluar dalam, coli, kain dalam dan stokin kakinya yang selama ini menutup rapi tubuh badannya dari penglihatan lelaki, cuma tudung kepala dan pakaian tudung labuhnya sahaja yang masih tidak dibuka.

Air mani ustazah Nurul serta dua lelaki Melayu itu bersepah-sepah dimerata-rata tempat diruang tamu rumahnya !!! Namun yang paling menarik ialah ustazah Nurul masih tidak sedar yang adegan seksnya itu dirakam secara tersembunyi oleh kamera digital milik Syukri yang disoroknya diruang tamu itu. Akhirnya Syukri dan Halim telah mencapai orgasme mereka dengan dahsyat sekali. Syukri memancutkan air maninya dengan banyak sekali ke dalam rahim ustazah Nurul membuatkan gadis alim itu tersedu-sedu menahan sengsara dan ghairah namun didalam hatinya masih risau akan kemungkinan dirinya akan hamil.

Halim pula menjerit-jerit seperti kerasukan kerana terlalu ghairah sambil mengoncang-goncangkan kemaluannya yang seperti hendak terburai lalu memancutkan air maninya yang melekit-lekit itu ke muka dan juga buah dada ustazah Nurul sambil menyapu-yapu keseluruh muka ustazah Nurul. Vagina ustazah Nurul kelihatan basah kuyup dan berlendir serta berwarna kemerah-merahan akibat diratap secara dahsyat oleh lelaki Melayu itu. Harga dirinya juga hancur sama sekali. Sambil teresak-esak, ustazah Nurul yang agak kepenatan setelah selama dua jam melayani nafsu buas lelaki Melayu itu telah tertidur. Begitu juga dengan Syukri dan Halim yang tidur disamping ustazah Nurul yang masih bertudung namun tudungnya tersingkap sampai ke paras pinggang menampakkan vaginanya yang basah itu.

Ustazah Nurul Syafikah Tertewas Akhirnya (c)kaki3gp.com



[[T_F]]Data Leak Prevention – Data Security Solutions – Information Theft Protection, Detection and Prevention Software Productstracefusion_signature=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[[T_F]]

Your Ad Here

More 3GP Melayu Video Below:

Speak Your Mind

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!