(Cerita Seks Bertudung) Ringan-Ringan Dalam Bas

(Cerita Seks Bertudung) Ringan-Ringan Dalam Bas

“…sudah berada di Platform 3.” Aku bangun serentak dengan pengumuman dari pembesar suara untuk mendapatkan bas yg akan membawa aku pulang ke KL mlm ini. Ketika aku sampai ke platform itu pintu bas telah dibuka dan penumpang sedang beratur untuk naik. Naik sahaja ke atas aku lihat penumpang tak seramai yang dijangkakan.

Sedang aku mengelamun di kerusi yg terletak di tepi tingkap aku terasa ada orang duduk di sebelahku. Berpaling shj aku lihat seorang pemuda kacak. Kulitnya jauh lebih putih dari kulit aku sendiri manakala matanya jernih dan bibirnya merah bagaikan bibir anak gadis. Rambutnya tersisir rapi dan si kacak itu memakai haruman yang sungguh lembut baunya. Dia terperasan aku memandangnya dan senyum…aduh manisnya!

Lesung pipit sebelah kiri pipi dan gigi putih bersih tersusun rapi. Aku senyum kembali dan memperkenalkan diri.

“Saya Arwani, panggil saja Wani.”
“Saya Yuzal. Semua org panggil saya Yus.”
“Yus kerja kat KL ke?”
“Ya. Wani?”
“Sama le.”

Kami terdiam sebentar. Tidak lama kemudian pemandu bas masuk dan mengambil keratan tiket semua penumpang. Seterusnya tibalah masanya dan bas mula bergerak

meninggalkan terminal. Sungguhpun lampu dalam bas telah dipadamkan aku dapat melihat raut wajah Yus yang tampan. Dia nampaknya agak malu2 dgnku tapi mudah mesra. Rasanya boleh ‘makan’ kot? nafsu jahatku mengusik.

Dlm masa aku mengerling Yus aku perasan dia menjeling ke arah sepasang gunung yg terletak megah di dadaku dan malam ini aku berpakaian seksi, baju ketat berlengan panjang warna putih yg jarang dengan seluar sendat warna kuning air yg menonjolkan kebulatan dan ketonggekkan punggungku. Tudung biru yg aku pakai aku selempangkan ekornya di bahu untuk mendedahkan bentuk tetekku yg digeramkan ramai lelaki itu. Nampaknya Yus dah mula tergoda.

“Yus bujang lagi ke?”
“Ya.” dia tersipu-sipu. Mukanya kemerahan sedikit.
“Wani?”
“Pernah ada boyfriend tapi tak kekal lama.”
“Jadi kita ni bujang jumpa bujang la?” Wah, pandai berguraulah dia ni!

Aku senyum melirik dan memandang tepat ke matanya. Aku rapatkan badan aku kepadanya. Walaupun masih nampak malu2 Yus memberi respon yg baik. Kami terus berbual tentang diri masing2. Nampaknya tak susah nak lemahkan lelaki lurus mcm Yus ni.

“Masa kat kampus dulu takkan takde makwe?”
“Betul takde. Saya ni nerd, kaki study.”
“Rugi tau muka handsome mcm ni takde makwe.” aku mula merayapkan tanganku ke tangannya dan mengusap-ngusap lembut di situ. Yus hanya tersenyum malu. Issyyy aku gigit jugak bibir dia ni kang!

th 877637334 tudung tyg tetek04 123 128lo (Cerita Seks Bertudung) Ringan Ringan Dalam BasBas terus bergerak laju membelah kesunyian mlm di lebuh raya. Sambil menyusun ayat seterusnya aku mula menggenggam dan meramas-ramas tangan Yus. Dia kelihatan biasa saja tapi nampaknya seronok diperlakukan sedemikian. Aku rapatkan pula tetek kananku dan menggeselnya ke lengan Yus. Sekarang aku rasa Yus dah lain, mungkin mula terangsang. Matanya mula kuyu tapi sedang memandang tepat ke tetek aku.

“Asyik tengok dada Wani nampak?”

Yus terkejut dan mukanya pucat sikit. Aku ketawa sambil melentokkan sedikit kepalaku di bahunya. “Tak ngapa, Wani tak marah.”
“Sungguh?”
“Tak percaya?”
“Wani seksi betul le…dada montok, mcm magnet je dia tarik mata saya.”
“Terima kasih. Suka tau org jujur cam awak.”
“Kenapa Wani pakai seksi tapi masih bertudung?”
“Ntah le. seronok camtu. Nampak anggun kot.” aku ketawa
“Kalau bogel tapi bertudung camner?”
“Gatal!” aku mencubit manja pahanya. Kami ketawa bersama. Aku menggaru-garu lembut tapak tangannya untuk meransang nafsunya. Yus nampak menggeliat sedikit keseronokan.
“Yus tak pernah cuba lakukan sex?”
“Tak pernah, habis berat pun saya jeling2 pompuan seksi.”

Aku gesel2kan pipi aku ke pipinya dan Yus masih tak membantah juga. Segala perlakuanku direlakannya dan ternyata dia malu tapi mahu. Kini ada sedikit reaksi enak darinya. Dia meramas-ramas tanganku dan menggesel lengan kirinya ke tetek kananku.

“Geram tengok tetek Wani. Gebu!” pujinya.
“Alah org lelaki memang camtu.” sengaja aku mengusiknya.

“Dia yg kasi tengok,” Yus memulangkan paku buah keras sambil mengelus lembut pipiku dgn belakang jari telunjuknya.
Tetek aku yg bersaiz 36 itu mula terasa mengembang dan putingnya mengeras dek ransangan nafsuku terhadap Yus dan kesejukan mlm. Pantatku pula terasa mengemut dan gatal. Terasa belahan pantatku mula membentuk alur di celah kelengkang dri dlm permukaan kain seluar sendatku. Aku melepaskan pegangan tangan Yus dan meraba serta mengusap lembut pahanya. Aku jeling celah kelengkangnya, ada tongkol yang sedang membesar dan mengeras.

“Yussss…” aku merayu manja sambil terus melentok di bahunya,
“Ya sayang?”
“Nak pegang batang boleh?”
“Lekas sayang. Tak tahan ni.” Yus melebarkan sedikit bukaan pahanya. Sambil menggosok di sana sini tanganku perlahan-lahan turun ke celah pahanya dan bermain dgn batangnya. wah, besarnya batang Yus, panjang pulak tu! Yus hanya mendengus kesedapan. Tangan kirinya turut mengusap pahaku dan sesekali melarikan jari
telunjuknya di sepanjang sebelah dalam paha. Terasa ada kelembapan yg mula terbit dri celah alur pantatku yg mengembang.

th 877644896 tudung tyg tetek02 123 256lo (Cerita Seks Bertudung) Ringan Ringan Dalam Bas“aaaahhhhhhhhh….oooohhhhhhhhhhhsssssss..” desisnya keseronokan.
“Mainkan pussy Wani sayang…” pintaku dgn suara yg mengghairahkan.

Perlahan-tahan jari-jemari nakal Yus merayap ke pangkal pahaku dan membuat gerakan lurus dan berputar yg menggelikan tetapi nikmat. Aku merengek manja menahan kenikmatan sambil mengayak-ngayak punggungku agar tangannya tersentuh pantat aku.

“Cepatlah sayang, Wani tak tahan…” rayu aku lagi, tak sabar inginkan si kacak itu menyentuh tempat geliku.
Aku hampir menjerit keseronokan bila tangan Yus mencekup pantatku yg tembam dan mengusap-ngusapnya serta menepuk lembut di situ. Kemudian dia memainkan alur pantatkuyg basah melekit dek limpahan air mazi dengan jari tengahnya. “ahhhhh…ahhhhhhhhhsssssss sedapnyaaaaa Yussss.” aku mengerang kelazatan. Dan mlm
itu diisi dgn desahan dan erang keseronokan kami yg terkawal agar tidak mengejutkan penumpang lain yg duduk berselang kerusi. Goyangan bas sesekali apabila menempuh permukaan jln yg tak rata tambah menyedapkan permainan kami.

Sesekali punggungku terangkat-angkat kesedapan bila permainan jari Yus semakin buas. Kebasahan yg melanda seluar aku jgn cerita le…Kalau sekarang aku sampai di KL jawabnya kenalah aku cover dgn baju sejuk yg diikat di pinggang, agar setiap pasang mata yg menatap lenggok punggung dan tembam pantat aku tak perasan kesan basah kerana cerahnya warna seluar sendat yg kupakai.

Aku semakin buas utk bersaing dgn Yus lalu dgn rakusnya aku berusaha membuka tali pinggang Yus dan zip seluarnya. Sambil menutupnya dgn jaket kulit warna hitam miliknya, Yus membantu aku, akhirnya terbebaslah setongkol batang dari sarangnya. Kerasnya bagaikan kayu dan kurasa berdenyut-denyut bila aku belai lembut. Rasanya panjang batang Yus mungkin 6 atau 7 inci. Seronoknya kalau dapat ia meneroka pantatku.

Tiba2 bas terasa perlahan dan aku melihat ke luar, rupanya ia dah masuk ke hentian sebelah untuk makan. Kami hentikan permainan kami dan sempat juga Yus meraba tetekku yg besar selambak itu. “Jom minum.” ajaknya. Aku mengisyaratkan agar menunggu semua penumpang turun terlebih dahulu. Kemudian kami beriringan turun dgn aku mendahului Yus. Aku inginkan dia melihat cutting punggungku yg lebar dan bulat walaupun dilindungi baju sejuk aku yg diikat di pinggang. Ketika kami tiba di warung ramai mata lelaki tertumpu pd aku dan aku tahu mereka tertarik melihat tetekku. Yus juga begitu.

“Oi cik abang, sudah2 le tengok tetek kita.” gurauku sambil menyedut jus oren.
“Tak boleh, nak tengok jugak!” Yus menjawab berani sambil senyum dgn bernafsu.
“kalau Wani tak kasi?” aku cuba menduganya
“Yus telanjangkan Wani pastu ikat Wani.”
Jawabnya penuh yakin. Errmmmmmmmmmmmm…nakalnya dia ni. Puas kalau fuck ni kataku dlm hati.

th 877648505 tudung tyg tetek03 123 75lo (Cerita Seks Bertudung) Ringan Ringan Dalam BasSelesai minum aku ke tandas sekejap. Aku berbogel dlm tandas dgn hanya tudung masih di kepala dan kemudian memakai kembali baju ketat dgn seluar sendat dan menyimpan bra serta g-string aku di dlm beg tanganku. Aku labuhkan tudung utk melindungi sepasang puting tetekku yg berdiri megah tanpa bra di balik baju ketatku. Dua lengan baju sejuk aku yg aku ikatkan di pinggang aku adjust agar menutup belahan pantatku yg terbentuk akibat keketatan seluar aku dan tiadanya g-string utk melindunginya. Mlm ini tetek dan pantatku hanya utk disentuh Yus shj yg berjaya menawan hatiku.
Kami masuk semula ke dlm bas semasa penumpang lain masih minum. Aku buka ikatan baju sejuk di pinggang dan mengepitnya. Yus merapatkan badannya ke belakangku dan meramas-ramas punggungku serta memainkan jarinya pd alur punggungku. Aku merengek kegelian dan kenikmatan. “Punggung Wani seksi,..pejal!” pujinya sambil tangan kirinya meramas tetek kiri aku dri belakang. Terasa sungguh nikmat dan aku bertuah kerana Yus yg kacak itu kuberi peluang utk menyentuh bhg sensitif di tubuhku. Kami duduk.

Jam 4.45 pagi bas bergerak semula utk meneruskan perjalanan. Ketika penumpang kebanyakannya sudah lena dibuai mimpi aku dan Yus meneruskan ‘ringan2’.
“Yus, kita cium mulut ye sayanggg..” aku merapatkan bibirku ke bibirnya. Yus menyerahkan bibirnya dan bibir kami bertaup rapat. Lidah kami saling berlaga. Berdecup-decap bunyinya sambil jari telunjuk Yus bermain dgn pantat aku dgn cara mencuit-cuitnya. Aku melibas kembali ekor tudungku ke belakang dan meminta Yus melihatnya.. Yus tersenyum gembira melihat puting tetekku yg timbul.

“Tadi Wani bukak bra.” kataku.

th 877640611 tudung tyg tetek01 123 558lo (Cerita Seks Bertudung) Ringan Ringan Dalam BasDgn berseni sekali Yus menggentel putingku yg comel tu dan aku mengeliat-ngeliat menahan geli yg teramat sangat tetapi amat seronok diperlakukan begitu. Tetekku terus diramas menambah keenakan dan menaikkan lagi nafsu syahwatku.

“Yusss sedapnyaaaa pandai Yus geli2 Wani.” kataku.
“Saya suka Wani…Wani seksi dan menggoda.” dia kembali mencium pipi aku.
Yus bertindak lebih ‘ganas’ lagi. Dia memasukkan tangannya ke dlm seluar sendat aku dan menyentuh pantatku yg telanjang di dlm. Diusap-usapnya alur pantatku dgn berahi hingga aku terasa ingin menjerit dan menggelepar lalu dicarinya ‘mutiara’ kesayanganku yg tersembunyi dlm sarangnya di celah belahan alur pantat dan “Sayaaaannnnggggg…aaaahhhhhhhhhh…aaaahhhhhhsssssss …”

aku tak dapat menahan nafsuku bila biji kelentitku digentel dan diusapnya. Mulutku tak henti melepaskan suara kesedapan hingga akhirnya aku terkulai lemah bila aku mencapai klimaks akibat gentelan kelentitku oleh Yus. Selesai bermain kami berkucup sekali lagi sambil aku meraba batang Yus yg tegang dri luar. Masa kami nak turun dri bas di Puduraya sempat lagi Yus meraba punggungku dri belakang. Aku hanya senyum dan membisikkan pd Yus meminta alamat dan no telefonnya. Spt yg kujangka Yus memberikannya dan sebagai tanda terima kasih aku berikan Yus coli dan g-string milikku utk simpanannya.

“Kalau stim dan rindu kat Wani cium le ye?” bisikku manja. Yus hanya mengangguk sambil tersenyum.

Mula dri saat itu kami berhubungan hingga akhirnya kami mendirikan rumahtangga. Yus seorang suami yg sempurna bagiku kerana bukan shj bijak dan penyayang malah pandai memuaskan aku di ranjang.



[[T_F]]Data Leak Prevention – Data Security Solutions – Information Theft Protection, Detection and Prevention Software Productstracefusion_signature=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[[T_F]]

Your Ad Here

More 3GP Melayu Video Below:

Speak Your Mind

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!