Nikmat Pucuk Muda: Kawan Sekolah Anak Ku (Cerita Seks)

Nikmat Pucuk Muda: Kawan Sekolah Anak Ku (Cerita Seks)

Akhirnya sampai jugak aku ke Kuantan, penat betul driving kerana kursus aku ni diadakan di Kuantan, aku sanggup la nak attend sebab kampung halaman aku, boleh jugak jenguk mak dan mertua aku, tapi aku tak bagi tau mereka lagi aku kursus kat sini. Aku parking kereta aku kat depan panggung Rex lama yang dah tutup dan sekarang dah jadi tempat jual perabut. Aku nak ke Esplanada nak makan kejap, lapar pulak rasanya.

Jam waktu tu kira-kira pukul 6 petang. Sebelum kena melintas stesen bas lama sekarang digun kan oleh syarikat bas Sihat dan Bee Huat sahaja bagi perjalanan ke Kemaman dan Pekan.

Sewaktu melalui kaki lima kedai makan Cina, sebelah stesen bas tu, aku terpandang seorang budak perempuan yang rasa macam aku kenal dan sedang diganggu oleh beberapa orang pemuda dan terus aku merapatinya. Rupanya gadis tu adalah kawan anak aku semasa bersekolah menengah di Terengganu beberapa tahun dahulu dan namanya Ain. Gadis bertudung kurus yang aku kenali dulu dah berubah menjadi seorang wanita bertudung yang pasti membuat lelaki ingin mendekatinya. Aku terus menegurnya. kaki3gp.com

“Ain buat apa kat sini?’ Sambil menoleh dan memandang ku berberapa ketika dan kemudian membalas pertanyaan ku.

“Eh abah …Ain ingatkan sapa tadi,” begitulah panggilan kawan-kawan anak-anak aku, sambil menghulurkan tangan, bersalam dan mencium tangan ku.

“Ain nak balik ke Terengganu tapi dah terlepas bas, ni tengah talipon kawan Ain, tapi tak dapat-dapat lagi,” jelasnya kepada ku.

“Oh ye ke… kalau macam tu jom ikut abah, kita pergi minum air kat benteng, lepas tu kita decide macam mana nak buat ok?” Aku mencadangkan.

Ain hanya mengganguk dan menurut aku. Kami berjalan bersama dan bila aku menoleh ke pemuda-pemuda tadi mereka mula mencari mangsa yang lain pulak.

Aku mempersilakan Ain duduk sambil memanggil pelayan kedai untuk memesan makanan dan minuman.

“Ain nak makan apa?’ Aku bertanya.

“Apa-apa je la abah, abah order je la Ain tak kisah,” katanya.

Aku memesan Mee Ratna dua, Nescafe untuk aku dan Milo Ais untuk Ain.

“Abah ni macam tau je Ain suka minum Milo Ais,” katanya sambil tersenyum dan kemudian gelak kecil.

“Putihnya budak ni…. Kalau dapat…. Hei satu badan aku jilat,“ bisik hati ku.

“Abah agak je… biasanya orang muda-muda macam Ain ni memang suka air Milo Ais ni….” kata ku.

“A’aa memang itu minuman kesukaan Ain pun,” katanya.

“Abah buat apa kat sini? Bukan ke abah duduk kat Perak, mana lagi yang lain-lain?” Tanya Ain bertalu-talu.

“Abah balik sorang je… ada seminar kat sini, abah lapar tu yang abah berhenti kat sini sebab nak makan dan abah nampak pulak ada perempuan kena kacau dengan mamat-mamat tu, tak sangka pulak perempuan tu Ain…” terang ku padanya.

Beberapa ketika makanan dan minuman pun sampai. Aku bertanya pada Ain tentang kawannya yang dia talipon tadi. Katanya tak dapat dan hari pun dah nak malam, dan dia pun tak tau mana nak bermalam malam ni, bas hanya ada pagi esok je.

“Apa kata Ain ikut abah je malam ni, esok abah hantar balik Terengganu lagi pun company abah dah siapkan bookkan bilik untuk abah,” aku mencadangkan pada Ain.

“Entahlah abah…. Tak menyusahkan abah ke?” Jawapnya sambil memandang muka ku.

“Abah tak ada masalah kalau Ain nak tumpang abah, cuma kut Ain je yang segan dengan abah,” aku bermain tarik tali dengannya.

Ain memandang muka aku kemudian tunduk membisu, aku tak mendesaknya dan biarkan Ain membuat keputusan. Beberape ketika kemudian Ain berkata ”Tak ape ke abah?”

“Terserah pada Ain, abah tak paksa Ain ikut abah tapi kalau Ain ada kawan lain call la dulu nanti, kalau tak ada Ain, boleh tumpang kat bilik Abah. Esok Ain keluarlah balik ke Terengganu,” kataku sambil ku lihat muka Ain merah mungkin malu dan tak tau mana nak pergi senja-senja begini.

“Errr klu macam tu, Ain nak tumpang dengan abah lah, boleh?”

“Okay la kalau macam tu. Jom kita makan dulu, abah pun lapar ni. Jom!”

Kami tak banyak berbual disebabkan sama-sama letih, maklumlah aku terkejar-kejar sepanjang pagi dan tengahari tadi memandu dari Perak ke Kuantan; sedangkan Ain pula tak berjumpa dengan kawan dia yang berjanji nak datang berjumpa dengan dia di Kuantan. Selesai makan kami berjalan ke kereta ku yang terletak di parking pasar buah sebelah Shell jalan Besar.

Sepanjang perjalanan tak banyak yang dibualkan dan aku lihat Ain tertidur dan hanya sedar apabila kami sampai di pintu masuk Legend Resort, Cherating.

“Dah sampai ke?” Tanya Ain sambil mengenyah mata,

“Ain tak sedar penat sangat,” sambungnya sambil muka merah agak malu.

“A’aah sampai dah,” kata ku.

”Ok, Ain tunggu dulu kat sini dalam kereta abah nak check in dulu, nanti dah siap abah datang ambil Ain masuk kat bilik ya!”

Ain Cuma menganggukkan kepalanya. Aku terus ke reception dan register untuk dapatkan bilik yang telah ditempah sebelumnya. Kemudian bergegas ke kereta untuk dapatkan Ain dan bawa kebilik.

“Malam ni makan pucuk mudalah aku,” bisik hati kecil aku. kaki3gp.com

Aku membuka bonet belakang dan mengeluarkan beg aku dan Ain dah keluar dari kereta sambil mengalas beg pakainnya sambil berjalan membontoti aku ke bilik yang di sediakan untuk aku.

th 494947212 tudung kampung3 123 131lo Nikmat Pucuk Muda: Kawan Sekolah Anak Ku (Cerita Seks)Sesampai di bilik Ain agak terkejut sebab ada satu katil queen size je. Akut terus menelefon reception bertanya mengapa mereka bagi bilik yang punya satu katil je, sedangkan aku minta bilik yang punya katil bujang dua. (Sebenarnya aku tak talipon pun, pura-pura je. Sebenarnya sengaja je aku mintak double bed supaya aku dapat tidur sekatil dengan Ain).

“Sorry lah Ain, abah dah minta katil kembar tapi mereka kata dah habis orang booking dan yang ada katil double ni aje,” aku berbohong pada Ain.

“Ok, Tak per la Ain, Ain jer tidur atas katil biar abah tidur kat bawah ni lagi pun ada karpet dan selimut. Pergilah Ain mandi dulu, bersihkan badan, lagipun Abah rasa satu hari hari ini Ain tak mandi lagikan?”

Ain tersenyum sambil mukanya kembali memerah malu. Tanpa banyak bicara Ain bangun dari sofa dan berjalan ke bilik air sambil mengalas begnya.

“Tuala bersih ada kat dalam bilik air tu Ain, pakailah satu,” aku membertahu Ain.

Tiada jawapan dari Ain hanya terus berlalu ke bilik air. Setelah mendengar pintu bilik air berkunci, aku terus ke pintu bilik air dan mencari jalan untuk mengendap Ain mandi.

“Cis! Tak ada lubang pulak kat sini!” aku menyumpah.

Aku kemudian melihat ke bawah pintu dan dapat melihat bayang-bayang Ain dan mendengarnya membuka seluar, terus aku merangkak dan melihat dari bawah pintu bilik air dan dapat melihat Ain sedang melorotkan seluar jeansnya dan kemudian melorotkan seluar dalamnya yang berwarna cream bergulung-gulung di kakinya. Aku makin berdebar-debar bila melihat Ain bergerak ke tempat mandi dan duduk mencangkung untuk kencing. Hanya itu jer yang aku nampak.

Aku kembali kesofa sambil mengurut batang aku yang keras dalam seluar sambil menunggu Ain keluar dari bilik air. Kira-kira dua puluh minit kemudian Ain keluar dari bilik air sambil memakai t-shirt dan tuala hotel. Kelihatan rambutnya basah lagi dan aku pura-pura menonton tv.

“Dah siap?” aku menegur.

Ain hanya tersenyum sambil mengangguk kepala.

”Kalau Ain tak ada kain, abah ada seluar pendek, Ain nak ke?” Tanya ku sambil menyambung, “bukanlah pendek sangat, kat lutut jer” sambil mengeluarkan pakaian ku dari dalam beg.

“Boleh jugak,” jawap Ain ringkas.

Aku melangkah ke bilik air dan meninggal Ain dan terus mandi membersihkan diri aku dan di dalam bilik air. Batang aku yang tegang ku biarkan lepas dan membersihkannya kerana sekejap lagi ia akan meratah daging muda yang sedang menanti di luar, Sambil menyanyi kecil di dalam bilik air aku membayangkan bagaimana nanti meratah daging muda Ain.

th 494943722 tudung kampung2 123 205lo Nikmat Pucuk Muda: Kawan Sekolah Anak Ku (Cerita Seks)Setelah siap mandi aku keluar dengan hanya bertuala sahaja. Waktu tu Ain sedang menonton tv dan sudah memakai seluar yang aku berikan padanya.

“Macam mana seluar? Padan ke Ain?”

“A’aa padan boleh pakai, dah abah ada seluar lain ke?” Membalas pertanyaan ku.

“Tak pe, abah boleh pakai kain pelikat je,” jawap ku.

Aku keluarkan kain pelikatku dari beg pakaian dan sarongkan di hadapan Ain. Semua tu sengaja aku lakukan dan dapat ku lihat sebenar Ain menjeling untuk melihat aku pakai kain pelikat ku. Towel aku sidaikan pada hujung katil dan aku lihat Ain masih lagi membungkus kepalanya dengan towel yang dipakainya tadi untuk mengeringkan rambutnya yang panjang sampai kebahu.

“Ain nak makan ke?” Tanya ku.

“Kenyang la abah, tadikan dah makan kat benteng, tak nak la,” jawapnya.

“Tak la kalau nak makan kita order jer masuk ke bilik, boleh panggil room service kalau Ain nak makan.”

Ain hanya mengelengkan kepala dan menjawap, “lagi pun dah sepuluh malam dah abah buka lagi ke?”

“Baiklah Ain….” dan menyambung, ”nak jaga bodilah ni tak makan malam eh!”

”Ala abah ni ke situ pula! Ain memang tak makan malam la abah,” jawapannya sudah semakin mesra dan manja ku rasa.

”Ain dah nak tidur ke?”

“Tak! Ikut abah la,” jawap Ain ringkas.

“Ok kalau nak tidur, abah nak ambik cadar kat atas katil dan Ain boleh tidur kat atas katil,” sambil aku menekan remote aircon dan turunkan suhu dalam bilik supaya lebih sejuk lagi.

“Ginilah… abah tidur atas dan Ain tidur kat bawah,” pintanya bersungguh.

“Eh! Mana boleh gitu, biarlah abah tidur kat bawah, Ain tidur kat atas. Kat bawah tu sejuk, kang demam pulak Ain.”

“Ok kalau gitu, abah pun tidur atas katil sama dengan Ain. Kalau abah nak tidur bawah, Ain pun nak tidur bawah jugak sama dengan abah.”

“Yer la Cik Ain, abah tidur atas, tapi abah berdengkur jangan Ain komplen pulak tak boleh tidur ya!”

th 494954411 tudung kampung6 123 16lo Nikmat Pucuk Muda: Kawan Sekolah Anak Ku (Cerita Seks)“Alah abah Ain pun berdengkur jugak. Ain dah biasa.”

Aku menarik selimut dan naik ke atas katil sambil berkata, ”abah nak tidur dah Ain tengok la TV tu ya!”

Sambil membetulkan bantal, aku lihat Ain bangun dan menuju ke katil dan naik berbaring disebelah aku.

“Masuklah ke dalam selimut, Ain sejuk tu, tak kan nak tidur macam tu.”

Ain bangun dan memasukkan kakinya ke dalam selimut bersama aku. Aku memusingkan badan aku supaya membelakangkan Ain. Hati aku makin berdebar-debar dalam situasi macam tu dan tak boleh nak pejamkan mata. Sambil menelentangkan badan ku. Aku lihat Ain membelakangkan aku.

“Ain, Ain dah tidur ke?”

“Belum abah, kenapa?”

“Abah tanya sikit boleh?”

“Abah nak tanya apa?” Sambil memusingkan badan kearah ku

“Ain datang ke Kuantan nak cari kawan Ain tu perempuan ke boyfriend Ain?” Jangan marah abah tanya ya?”

Ain menolah ke arah lain dan aku menyuruh Ain memusingkan kepala ke arah aku. Ku lihat matanya bergenang dengan air mata.

“Tujuan Ain datang ke Kuantan ni nak jumpa dengan boyfriend Ain,” katanya perlahan dan menyambung, “dia janji nak tunggu Ain kat Kuantan tapi tak nampak batang hidung pun. Tak guna punya boyfriend janji tak tepati,” kata mula teresak-esak.

“Jadi Ain dah bersama dengan dia la ni,” kata ku lembut dan esakkannya makin kuat. Aku tau budak ni dah kena main la ni, senang kerja aku.

“Dah, dah usah menanggis lagi Ain, yang dah lepas tu lepas la nak buat macam mana, dah terlanjur,” sambil aku mendekati Ain. kaki3gp.com

Ketika itu tanpa segan dan silu Ain berpusing dan menyembamkan mukanya ke dadaku dan aku dapat rasakan air mata Ain yang panas mengalir jatuh ke dada serta kekenyalan tetek Ain terhimpit di badan aku yang tak berbaju.

Aku tidak berdiam diri malah terus membelai rambut Ain yang masih basah dan memujuknya supaya jangan menanggis lagi.

”Sudah la Ain nak buat macam mana, yang lepas tu jangan la di kenang. Jadikanlah ianya satu pengajaran untuk Ain supaya jangan mudah terpengaruh pada janji lelaki,” sambil tu aku mengucup kepala Ain dan menarik Ain makin rapat kepada aku dan aku dapat merasakan kehangatan tubuh Ain ketika itu.

Tangan aku menggosok belakang Ain dan aku dapat rasakan yang Ain tak memakai coli ketika itu. Aku dapat merasa badan aku makin hangat di dalam bilik hawa dingin apabila berpelukkkan dengan Ain masih muda dan segar. Sedu Ain makin berkurangan dan hanya kedengaran bunyi nafasnya yang menghela panas terasa di dadaku.

Suasana sunyi seketika, yang kedengaran hanya bunyi helaan nafas kami berdua. Aku mengerakkan kaki ku yang bergesel pada kaki Ain di dalam selimut tebal di atas katil. Aku memaut belakang Ain dan menggosoknya perlahan-lahan untuk beberapa lama aku pun tak tau tapi kesannya Ain mula memeluk aku makinn kemas.

“Ain… ” bisikku ke telinga sebelah kirinya.

“Ermmmm… ” jawapan manja yang keluar dari mulutnya tapi matanya masih tertutup dan seolah-olah tidak mau melepaskan pelukan di dadaku dan ketika itu bersentuhan dengan peha Ain yang hanya dilapisi seluar pendek cotton yang ku berikan tadi.

Aku mula bermain di bahagian tengkoknya dengan jariku perlahan-lahan dan sesekali aku dapat rasakan Ain mengeliat perlahan. Kini mulut ku beralih dari bahagian kepala ke dahi dan Ain makin kuat kemas memeluk ku.

“Ain…. dah…” bisikku sambil menjilat kecil cuping telingannya. “Dah jangan menanggis lagi…”

Ain mula membuka matanya yang masih merah dan mendongak memandang aku dengan pandangan sayu dan tanpa menunggu lama untuk melihatnya aku terus mengucup dahi nya beberapa kali dan apabila aku lakukan Ain kembali memejamkan matanya.

“Ain…” bisikku lagi.

Kali ini tangan kiri ku mengangkat dagu nya supaya mendongak ke atas dan lantas ku kucup bibirnya beberapa ketika dan ku lepas kan. Tiada reaksi apa-apa dari melainkan tunduk dan aku dapat melihat sekali lagi pipinya memerah mungkin malu kerana aku mengucupnya tadi. Suansana kembali hening beberapa ketika.

“Ain…” bisikku lagi dan Ain kembali mendongak dan memandang muka ku bibirnya yang nipis merah agak terbuka.

Aku mula mendaratkan kucupan sekali lagi dan kali ini aku menghulurkan lidah ku kedalam mulut Ain dan aku dapat merasakan mendapat reaksi dari Ain. Ain memejamkan matanya tapi lidah ku disedut perlan-lahan. Kami mula bergantian mengulum lidah masing-masing untuk beberapa minit. Apabila terlerai masing-masing mencugap-cugap menarik nafas.

Aku menolak Ain perlahan supaya terlentang dan mula menyentuh puting teteknya sebelah kanan yang kini keras di sebalik t-shirt yang dipakainya. Ku gentel perlahan-lahan sambil mulut ku terus mengucup mukanya dari dahi hingga ke dagu dengan kucupan-kucupan kecil.

Tiba-tiba Ain menekan tangan kiriku yang sedang mengentil putingnya seolah-olah menyuruh aku menyantuh keseluruhan teteknya. Aku kembali mengucupnya sekali lagi tapi kali ini aku mula meramas keseluruhan tetek kanannya perlahan-lahan.

“Abah…” desis Ain panjang bila aku mula menjilat lehernya yang puteh melepak tu.

Tangan ku kini mula meramas kedua-dua tetek Ain bergilir-gilir sambil mengentel puting Ain. Tak puas begitu aku memasukan tangan ku dari bawah baju Ain dan mula bermain dengan tetek Ain yang makin bertambah keras dan gebu, sambil aku memanggung pehanya supaya batang keras ku sentiasa bersentuhan dengan pehanya.

“Sayang…” aku kembali memanggilnya.

“Eemmmm…” jawap Ain lemah antara dengar dengan tidak.

“Sakit tak abah ramas?” Ku kembali berbisik.

Ain hanya mengelengkan kepalanya.

“Angkat tangan sayang,” sambil aku menaikkan t-shirt Ain.

Ain menurut arahanku dan mengangkat kedua tangan ke atas. Ketika bajunya sampai ke paras muka aku berhenti dan memandang ke arah kedua tetek Ain yang putih dan putingnya yang coklat kemerahan dan tanpa membuang masa terus menghisap puting sebelah kirinya. Ain mengeliat dan mengerang manja. Tangannya menarik bajunya ke atas dan menanggalkannya dan melamparkankan ke lantai.

“Ngapa sayang… sakit abah buat?” soalku.

“Takkkkk geli,” jawapnya sambil tersenyum.

Kini aku mula meramas lebih kuat dan bergilir-gilir mengulum puting Ain.

“Abah… ” keluh Ain panjang bila aku makin kencang meramas dan menghisap putingnya.

Tangan ku mula merayap turun ke bawah pusat Ain dan menyentuh kelangkang Ain yang masih ditutupi seluar. Ku ramas perlahan-lahan sambil mencari lurah cipapnya. Ain mengepit tangan ku dengan pehanya. Aku menarik tanganku keluar dan masukkan ke dalam seluar Ain.

“Ermmmm… Ain cukur ya!” bisikku.

Ain menganggukkan kepala sambil menjawap manja, ”ermm…”

Aku kembali mengulum puting tetek Ain. Jari tengah ku terus ku letakkan dialur cipap Ain yang basah dan ku gerakkan ke atas dan ke bawah perlahan sambil mencari biji kelentitnya.

“Abah… ahhhhh… ” keluh Ain terputus-putus, bila tersentuh biji kelentitnya.

Pada masa yang sama aku meramas perlahan cipap Ain yang licin dan bengkak tu. Aku meninggalkan tetek Ain dan mengucupnya kembali. Ain memelukku makin kuat. Apabila kucupan terlerai Ain merintih perlahan kerana jari tengah ku berada dalam cipapnya sambil ku gerakkan keluar masuk perlahan. Tangan Ain kini beralih ke atas belakang tangan ku yang berada di celah kelangkangnya seolah memandu arah supaya digerakkan mengikut kehendaknya.

“Laju abah… laju! Ain nak geli…” keluhnya dan aku mula mempercepatkan gerakkan jari keluar masuk.

Tetiba badan Ain mengejang dan mengelupur dan bergetar sambil mengerang-ngerang beberapa ketika dan tangan ku dikepit degan peha. Bila erangannya menurun aku memperlahankan gerakan keluar masuk jari ku dan keluarkan dari cipapnya. Ain masih tercugap-cugap dan bila nafasnya kembali reda tapi masih tak bermaya. Aku kemudian memasukkan jari ku ke dalam mulut ku di depan mukanya. Ain cepat-cepat menepis tangan ku.

Jangan buat macam tu Abah!”

“Kenapa sayang? Sedap lemak-lemak masin,” kataku.

“Kan kotor tu…” protesnya lagi.

Ain masih memakai seluar yang ku berikan tadi. Pada waktu yang sama kain pelikat ku telah tersingkap dan batang ku yang masih tegang sudah terkeluar dan kelihatan. Aku mengambil tangan Ain dan aku letakkan ke batang aku yang keras tu. Ain tak membantah hanya mengikut sahaja.

“Bukak seluar tu sayang ya!” sambil tangan ku melorot seluar yang dipakainya.

Ain memberi kerjasama dengan mengangkat punggongnya ke atas dan aku terus melorotkan seluar dari kakinya

“Putihnya budak ni,” bisik hati ku.

“Siap la engkau aku nak jilat cipap dan biji kelentit tu kejap lagi… hehehe,” gelak ku d idalam hati.

Jari jemari Ain masih meramas dan mengocok batang ku perlahan-lahan sambil kami berkucupan dan saling kulum mengulum lidah.

“Ain nak ke toilet dulu ke?” Tanya ku pada Ain.

“Tak nak la Bah… sejuk,” balasnya manja.

Aku terus mengulum dan menghisap tetek Ain yang bengkak dan keras sambil bermain di cipap licin dan becak. Sesekali ku masukkan jari ku ke dalam cipapnya. Ain merengek manja. Ain melancap batang aku yang masih keras dan aku biarkan Ain bermain dengannya hingga aku menyuruhnya mengulum batang aku. Tanpa bantahan Ain melakukannya.

“Sedap sayang… lagi dalam lagi!”

“Ermmmm sluppp…. Slupppp… wekkk!” kedengaran Ain seakan nak muntah kreana tersedak bila batang ku masuk dan sampai ke tekaknya. Dan ketika itu air matanya keluar kerana tersedak.

“Dah, dah sayang..” sambil aku menaikkan Ain ke atas badan ku dan terus mengucupnya. Seperti tadi Ain membalas setiap kucupan ku dengan penuh bernafsu. Kini kami sama-sama berbogel di atas katil.

”Sedap hisap batang Abah?”

“Besar! Tak muat mulut orang,” balas Ain sambil tersenyum. Sambil menarik selimut Ain meregek manja.

“Sejuk la Bah… kuat sangat air-con bilik ni.”

Aku mencapai remote control yang berada di atas meja kecil sebelah ku dan terus menaikkan suhu bilik supaya tak sejuk sangat.

“Kalau dah sejuk, mari sini abah panaskan,” kataku sambil meraih badan Ain yang mongel ke arah ku.

Terus ku kucup bibir Ain dan Ain tanpa malu-malu terus membalas sambil memaut badan ku makin kemas. Kucupan kami berterusan beberapa ketika sambil tangan ku meramas tetek Ain yang mengkal bergilir-gilir diselangi dengan mengentel puting kecil Ain. Apabila kucupan terlerai aku terus beralih ke putingnya mengulum dan menghisapnya dengan penuh nafsu. Ain makin ghairah sambil merenggek-renggek manja.

“Aahhh… abah…. geli Bah… Hisap kuat Bah…. ” sambil mendesis seperti kepedasan lada.

Tangan ku kini bergrak ke bawah dan mencari cipap Ain yang makin basah dan becak.

“Ermmmm.. licin tak ada bulu pantat budak ni…” bisik hati ku.

Mulut ku kini meninggalkan tetek Ain dan mula mengucup dan menjilat ke bawah ke arah badan dan terus ke pusat Ain.

“Errrrrrrrrrmm… geli….” rintih Ain bila lidah ku bermain di pusatnya sambil tangannya menolak lemah kepala ku.

“Bah… Ain tak tahan abah buat Ain geli….”

Aku kemudian beralih ke bawah lagi sambil mengucup ringan peha Ain yang separuh terbuka dan aku dapat melihat dengan jelas cipap Ain yang membengkak. Aku mula menjilat celah peha Ain yang gebu dan Ain mengerang panjang bila tunggul janggut dan misai ku bersentuhan dengan kulit peha gebu Ain. Aku menguak supaya peha Ain terbuka lebih besar.

“Tingginya tundun budak ni… ” bisik hati ku lagi.

Jari-jari ku masih bermain di kelentit Ain yang keras. Aku mula menjilat bibir cipap Ain yang membengkak dan mengigit manja. Ain mengosok kepalaku sambil merenggek manja dan memanggil ku terputus-putus.

“Abah…. shhhhhh… Bah…. geli abah….”

Sambil menguak bibir cipap Ain aku mula mendaratkan lidah ku ke lurah cipap Ain yang kemerah-merahan dan aku melihat Ain mengigil kegelian dan kesedapan sambil tangannya makin keras menekan kepala ku ke cipapnya yang becak itu.

“Ahhhhhh… shhhhhhh… isssss…” dan apabila lidah ku menjilat biji kelentitnya Ain makin kuat merintih dan mengerang-ngerang.

“Geli….” keluh Ain panjang.

Biji kelentitnya aku hisap semaunya dan jari tengah ku bergerak keluar masuk dalam cipap Ain dari perlahan hingga makin cepat.

“Bah… abah… Ain nak keluar abah…” terputus-putus.

Aku makin rakus menjilat dan menhisap kelentit Ain. Tiba-tiba dadanya terangkat ke atas sambil tangan Ain menolak kepala ku agar berhenti menjilat cipapnya, tapi aku menepis tangannya dan meneruskan menjilat biji kelentit Ain.

“Ain…. tak tahan Bah… Ahhhhh… shhhh… Bah… Oooohhh Bah… shhhhh… Bah… Ain keluar… Aahhhh… ahhhhhhh….” jeritnya sambil kini memaut kepala kepala ku makin rapat ke celah kelangkangnya sambil medesah dan tersentak-sentak beberapa kali.

Aku mengeluarkan jari ku dari lubang cipap Ain dan berhenti menjilat biji kelentitnya. Aku dapat melihat tompok-tompok air di atas tilam kesan dari klimaks Ain yang bercampur dengan air liur aku mengalir keluar dari cipapnya.

Aku beralih dan bergerak ke sebelah Ain yang masih lagi kelihatan keletihan dari klimaksnya tadi. Sambil mengenggam batang ku yang keras dan ku halakan ke mulut Ain yang separuh terbuka dan segera matanya yang masih tertutup terbuka.

“Hisap batang abah sayang,” pinta ku.

Padanya agak susah juga mulut kecil Ain untuk masuk batang ku. Setakat hujung kepala jer yang muat. Beberapa ketika kemudian batang ku masuk separuh ke dalam mulut Ain. Dengan bersusah payah Ain mengulum dan menghisap batang aku. Beberapa kali aku lihat Ain tersedak-sedak.

“Rasakanlah batang keras aku ni,” bisik hati ku lagi.

“Ermmm… shhhhhh… sedapnya sayang… kuat hisap sayang sssshhhh….” aku mengerang kesedapan. “Jjilat buah dia sayang… hisap sayang… hisap kuat…. Ahhhhhh…”

Aku dah tak boleh tunggu lama lagi, kalau tak meletup dalam mulut Ain pulak. Aku segera mengeluarkan batang aku dari mulut Ain.

“Baring sayang… buka peha sayang, kangkang luas-luas, abah nak masukkan batang abah dalama cipap sayang.”

Ain menurut kata ku sambil mengangkang kakinya luas sambil tangannya mengosok cipapnya yang becak. Aku merapatkan kepala batang ku ke cipap Ain tapi aku tak masukkan, hanya aku geselkan kepalanya kelurah cipap dari atas ke bawah dan apabila sampai ke biji kelentitnya, aku tenyehkan kuat sikit dari sebelumnya. Ain merintih manja.

“Abah… cepat Bah…” sambil tangannya meraih batang ku.

Aku menepisnya.

“Nanti kejap… abah nak mainkan biji Ain dengan kepala batang abah dulu,” aku memberitahunya.

“Abah… Ain nak…” pintanya.

“Ain nak apa… cakap pada abah,” aku sengaja mengodanya.

“Ain nak abah masukkan batang abah dalam cipap Ain,” merenggek.

“Ain masukkan sendiri ya!” aku menyuruhnya.

Sambil meraih batang ku di bibir cipapnya Ain memasukkan batang ku sambil sebelah tangan menarik pinggangku supaya batang aku masuk ke dalam cipapnya.

“Errhhhhh… shhhhhhh… besar abah!”

Aku mula menekan batang aku masuk ke cipap Ain yang hangat tu. Dapat aku rasakan betapa sempit lubang cipap Ain ketika itu. Sambil menekan perlahan-lahan akhirnya separuh batang aku didalam cipap Ain. Aku lihat Ain ketika itu memejamkan mata dan berdiam diri. Entah sakit entah sedap aku pun tak tau.

“Ain…” aku memanggilnya.

Matanya terbuka dan aku bertanya, “Sakit ke Ain?”

Ain mengelengkan kepala dan kembali memejamkan matanya.

“Sayang sayang…. fikirkan yang sedap je… enjoy sayang… Kejap lagi Ain akan rasa sedap sangat.”

Aku mulakan menyorong dan menarik perlahan-lahan dan aku melihat Ain mengerut mukanya seolah-olah kelazatan. Aku kemudian merapatkan mulut ku ke bibirnya dan mengucupnya dengan kuat sambil menekan batang aku lebih jauh kedalam cipap Ain. Apabila aku tarik keluar batang ku seolah-olah semua isi cipapnya ikut keluar bersama batang aku. Apabila kucupan aku dan Ain terlerai Ain merntih perkahan-lahan. Kini aku mengulum puting ain bergilir sambil aku menyorong dan menarik batang aku dari cipap Ain.

“Tengok sayang, kita dah jadi satu….” bisik ku ke telinga Ain, sambil menyuruh Ain melihatnya.

“Tengok sayang batang abah dalam cipap Ain.”

Ain mengangkat kepalanya. Pergerakkan aku dari perlahan kini sudah makin cepat. Setiap kali aku menyorong masuk Ain kini membalasnya sambil mengetap bibir dan juga mengerang-gerang.

“Abah laju bah… laju…” bisik Ain agak perlahan. “Errrrhhhhhhh…. ahhhhhhh abah…”

Aku mula makin mempercepatkan gerakkan keluar masuk batang aku.

“Iye sayang…”

“Abah… Ain… Ain nak keluar bah…”

“Ye sayang… abah pun nak keluar ni…”

th 349495020 tudung kampung5 123 385lo Nikmat Pucuk Muda: Kawan Sekolah Anak Ku (Cerita Seks)Makin laju sehingga terdengar kocakkan keluar masuk batang aku dan berkeriut katil yang kami main atasnya. Ain kini ku lihat mengelepar dan mengeliat sambil mulutnya meracau-racau kesedapan.

“Abah… sedap… Ain… Ain keluar… nak keluar lagi.. Bah… laju… ahhhh…”

Melihatkan Ain begitu, aku terus menghenjut sekuat hati ku dan kedengaran bunyi sluppp plapp….. plapppp bila peha kami berlaga. Aku dah tak boleh tahan lagi.

“Ain… Ain.. abah dah nakk keluar!”

Ain terus mengepit kaki ku sambil menjerit kuat.

“Ain nak keluar lagi eoooohhhhhh…. abah….”

Aku dapat merasakan cipap Ain panas ketika airnya keluar dan aku pun melepaskan air aku yang dah tertahan sejak dari tadi.

“Ain… sedapnya sayang… aahhhhh…” becak bunyinya.

Akhirnya hanya bunyi nafas kami yang tercugap-cugap yang kedengaran. Aku lesu di atas badan Ain. Aku biarkan batang aku terkeluar sendiri dari cipap Ain yang becak kombinasi mani ku dan Ain.

Sambil berbaring di sebelah Ain, aku meraih Ain supaya rapat kepadaku. Tetek Aik yang masih tegang terhimpit sebelah didada ku. Aku meraih dagu Ain dan mengucupnya berapa kali dengan kucupan yang pendek. Tangan ku kemudian beralih ke celah kangkang Ain yang masih becak dengan air mani aku dan Ain.

“Errmmm licin macam baby…” bisik ku ke telinga Ain.

“Abah suka?” Tanya Ain

“Eermmm yer… tu la yang buat abah geram sangat kat cipap Ain,” balasku.

“Memang Ain tak banyak bulu, ada sikit-sikit jer tu, yang Ain cukur bagi licin lagi pun Ain pun suka macam ni… Ain rasa seksi sangat…” jawapnya sambil meramas belakang tangan ku yang sedang melekap ke cipapnya.

Malam tu aku main lagi dengan Ain tiga kali. Aku tak tau entah berapa kali Ain klimaks, yang aku pasti kami sama-sama kepenatan dan tidur pukul jam 5 pagi. Yang akhir sekali aku main dengan Ain subuh tu style doggie, mengerang-ngerang Ain di subuh hening tu aku kerjakan.

th 349493965 tudung kampung1 123 593lo Nikmat Pucuk Muda: Kawan Sekolah Anak Ku (Cerita Seks)Pagi aku dengan lesu bangun nak pergi berkursus di hotel tempat aku menginap mlam tu. Sebelum pergi aku mengejutkan Ain.

“Sayang… bangun sayang…. Abah dah nak pegi kursus ni…”

Sambil mata layu mamai Ain merengek.

“Alaaa…. dah Ain tinggal sorang la ni…”

Aku kembali naik ke atas katil dan menarik selimut yang dipakainya sambil mulut ku terus mengulum puting tetek Ain yang keras sambil meramas sebelah lagi.

“Nak lagi ya… sayang?”

Ain mengangguk manja sambil mengeliat.

“Ok sayang tengah hari nanti dapat lagi,” bisik ku perlahan-lahan sambil tangan aku meraba cipap Ain dan mengucup pipinya. “Bucuk tak mandi!”

Ain mencubit ku manja.

“Nanti abah sms ya!”

Dalam masa kursus tu bukan aku kosentrate sangat sebenarnya, ingat nak balik bilik jer sebab ada daging mentah dan muda sedang menunggu. Dari sms Ain aku dapat tau bahawa balak dia waktu main dengan dia hanya nak puaskan nafsunya sahaja.

Mengikut kata Ain dalam 2 kali dia main dengan balak dia tak pernah pun dia puas, sakit lagi ada. Katanya lagi bila main dengan aku dia rasa puas sangat sebab dia rasa aku layan dia macam wanita segala yang diangankan bila melakukan seks semua tercapai.

Waktu lunch aku cepat makan, lepas tu bergegas ke bilik dan aku dapati Ain dah mandi dan sedang berkemban dengan kain pelikat aku, berbaring atas katil sambil menonton tv.

“WWow seksinya….” kataku.

Ain tersenggih jer dan menjawap, ”Ain basuh baju Ain la Bah… tak de baju so orang pakailah kain pelikat abah.”

“Ain lapar ke?” tanya ku.

“Lapar jugak, sebab semalamam dikerja sampai pagi habis tenaga,” kata sambil gelak manja.

“Ohhhh salah abah la ni ye….” jawap ku sambil memaut badan Ain ke arah ku dan mengucup bahunya yang putih melepak dan gebu. Ain mengeliat kegelian.

“Aa’ah…” jawapnya halus dan manja.

“Ok kita order room service ya, sayang nak makan apa?” tanya ku.

“Apa-apalah Bah, Ain makan je,” jawapnya selamba.

“Kalau gitu makan batang abah jer la,” jawapku sambil melawak.

“Alaaa yang itu lain abah… tak kenyang cuma sedap je,” sambil mencubit manja.

Aku mencapai ganggang talipon memesan makan ke bilik. Sebelum aku balik ke kelas aku nak main lagi. Kain pelikat yang Ain pakai aku lorotkan. Sambil melutut ditepi katil kaki Ain ku kangkang dan terus menyembamkan muka kau ke celah kelangkangnya. Lidahku mula mejilat lurah cipapnya yang merah dan mula basah oleh air liur dan lendirnya. Ain memegang kepala ku sesekali ditekannya kecipapnya yang bengkak tu.

“Shhhh…. ohhh…. aaahhh…. aaaahhhhhh…” keluh Ain sepanjang aku kerjakan lurah cipapnya yang becak.

Biji kelentitnya ku sedut semau mau aku. Aku kemudian bingkas bangun dan terus melorotkan seluar bersama dengan seluar dalam sekali.

“Pusing sayang… tonggeng sayang,” pintaku.

Sambil memegang pada tepi katil aku mula mengeselkan kepala batang aku ke lurah cipap Ain. Beberapa kali dan terus ku tekan batang ke dalam lubang cipap Ain yang sedang menonggeng tu. Apabila dah selesa aku masukkan habis batang ku kedalam cipap Ain. Aku sorong dan tarik perlahan-lahan berapa ketika sambil itu tetek mengkal Ain aku ramas dan puting kecil aku gentel dengan penuh nafsu.

Pergerakan aku makin cepat dan laju. Setiap pergerakkan aku dibalas dengan penuh bernafsu oleh Ain sambil mengerang-ngerang.

“Abah laju abah, sedapnya batang abah, laju abah… Ain nak keluar ni…”

th 494957661 tudung kampung7 123 415lo Nikmat Pucuk Muda: Kawan Sekolah Anak Ku (Cerita Seks)“Ya sayang, abah pun sama…. ahhh….. shhhh… Ain… kemut sayang… kemut kuat!” Akhirnya aku melepaskan maniku dalam cipap bertalu-talu dan pada yang sama Ain jugak klimaks bersama dengan aku.

Kami rebah kekatil keletihan sambil tercugap-cugap yang kedengaran hanya nafas kami macam lepas lari 100 meter. Tiba-tiba bell bilik berbunyi. Aku lupa tadi aku ada pesan makanan dari restoran hotel.

Dalam keadaan berbogel Ain bergegas ke bilik air dan aku cepat-cepat mengenakan seluar aku tanpa seluar dalam dan buka pintu untuk mengambil makanan. Selepas aku bagi tip, waiter tu pergi aku ketuk bilik air dan Ain membukanya ketika Ain sedang berkemban dengan towel hotel sambil ketawa

“Hah! Itulah abah nasib baik dah sudah main, kalau tengah main kan kecoh tadi,” katanya sambil gelak.

Aku melucutkan semua pakaian ku dan masuk ke bilik air bersama Ain untuk mandi sebab badan berlengas dengan peluh dan bau orang lepas main. Kami mandi bersama dan sempat jugak la Ain hisap batang aku tapi tak keluar air la sebab aku nak cepat nak masuk kelas pulak.

Sebelum keluar, Ain talipon bapak dia bagi tau bahawa dia tak balik lagi malam ini sebab nak tidur lagi rumah kawan dia (yang sebenarnya nak batang aku lagi malam ni). kaki3gp.com



[[T_F]]Data Leak Prevention – Data Security Solutions – Information Theft Protection, Detection and Prevention Software Productstracefusion_signature=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[[T_F]]

Your Ad Here

Random Posts:

Speak Your Mind

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!