Ani Budak Sekolah Berani (Cerita Seks)

Ani Budak Sekolah Berani (Cerita Seks)

“Ingatkan dah tak nak jumpa lagi,” kata Ani kepada Rahim yang sedang memandu.

“Siapa kata abang tak nak jumpa Ani. Abang rindu sangat tau kat Ani,” kata Rahim sambil memulas stereng memandu keretanya ke arah laluan tidak berturap di tepi jalan.

“Kita nak pergi mana ni bang?” tanya Ani. (c)kaki3gp.com

“Abang nak tunjuk satu tempat yang cantik untuk kita berbual-bual,” kata Rahim sambil memandu menyusuri jalan tidak berturap yang memasuki belukar.

Tidak jauh kemudian mereka tiba di kawasan tepi pantai yang cantik saujana mata memandang.

“Cantiknya… mana abang tahu kat sini ada tempat macam ni? Abang selalu buat projek kat sini ye?” tanya Ani.

“Banyaklah… ini tempat abang dengan kawan-kawan memancing tiap hujung minggu, ikan tak banyak sangat tapi besar-besar,” kata Rahim sambil mengusap peha Ani yang kelihatan sendat dibaluti kain sarung uniform sekolah berwarna biru muda.

th 480931334 budak sekolah3 123 343lo Ani Budak Sekolah Berani (Cerita Seks)“Abang ni miang eh?” tanya Ani kepada Rahim, namun masih membiarkan tangan abang angkatnya itu menjalar meraba pehanya yang empuk menggebu.

“Tak lah… cuma kagum je dengan kecantikan Ani,” jawab Rahim.

“Ani ni cantik ke?” tanya Ani.

“Iye…. gebu pulak tu! Tak tahan abang,” jawab Rahim lagi.

“Gatal la abang ni,” kata Ani sambil mencubit lengan Rahim yang diletakkan di peha montoknya.

Rahim meraba peha Ani tanpa henti. Kegebuan peha gadis Tingkatan 4 itu dirasakan sungguh memberahikan. Lebih-lebih lagi kain uniformnya yang berwarna biru muda sunguh lembut sekali membalutinya dengan sendat. Nafsu Rahim sungguh berahi ketika itu lalu dia menundukkan kepalanya di peha Ani dan terus mengucup peha anak gadis itu. Ani membiarkan perbuatan Rahim dan melemparkan pandangan melihat pemandangan pantai di hadapannya.

Rabaan tangan Rahim tidak hanya di peha Ani, sebaliknya terus menjalar ke punggung gadis itu yang montok dan lebar. Dia meramas punggung empuk Ani dengan nafsu yang sungguh terangsang sekali. Lalu tanpa menganjakkan kepalanya dari ribaan pelajar sekolah itu, Rahim membuka zip seluarnya dan mengeluarkan batang kemaluannya yang nyata sudah keras bernafsu. (c)kaki3gp.com

Ani terpaku melihat Rahim menggoncang kemaluannya sendiri di sebelahnya. Secara tidak langsung nafsu remajanya terbuka dan bagaikan melihat sesuatu yang menyelerakan, Ani menelan Air liurnya sendiri.

 Ani Budak Sekolah Berani (Cerita Seks)“Abang… abang tak malu ke tunjuk konek kat Ani?” tanya Ani dalam perasaan yang berdebar-debar.

“Apa nak malu, memang abang sukakan Ani. Kahwin dengan Ani pun abang sanggup,” jawab Rahim yang kembali duduk di kerusi pemandu.

Rahim memegang tangan Ani dan diletakkan di kemaluannya. Dalam keadaan malu-malu, Ani memegang kemaluan Rahim. Kekerasan batang kemaluan Ani dirasakan sungguh sensasi.

“Lancapkan abang sayang,” pinta Rahim.

Ani hanya tersenyum dan masih terus memegang kemaluan Rahim. Dia menggoncang kemaluan Rahim dalam keadaan yang berdebar-debar. Perlahan-lahan Rahim merapati pelajar sekolah yang diberahikan itu. Lalu mereka pun berkucupan. Ani seakan terpukau dengan perbuatan Rahim lalu membalas kucupannya dan perasaan mereka berdua semakin hangat dalam keberahian berbunga cinta yang semakin mekar.

th 480926427 budak sekolah1 123 165lo Ani Budak Sekolah Berani (Cerita Seks)Goncangan tangannya di kemaluan Rahim terhenti sejenak dan disambung kembali sebaik Rahim menggerakkan tangan Ani seakan memberitahu agar jangan berhenti melancapkannya.

Tubuh mereka semakin rapat dan Rahim mengambil peluang itu untuk berpindah ke tempat duduk Ani, berkongsi tempat duduk yang sama sambil memeluk tubuh gebu Ani yang masih berpakaian sekolah. Punggung Ani diraba dan diramas geram sementara kain uniform sekolah gadis itu diselak tinggi.

“Sayang… lancapkan abang pakai kain sekolah sayang,” pinta Rahim seraya berbisik di telinga Ani yang ditutupi tudung putih itu.

Ani menurut dengan rela. Batang kemaluan Rahim dibaluti kain uniform sekolahnya dan terus menggoncang kemaluan abang angkatnya itu yang keras bernafsu. Rahim merasakan kenikmatan yang sungguh hebat sekali dilancap tangan gadis bertubuh gebu menggunakan kain sekolah yang lembut dan sering dilihat sendat membaluti peha pelajar sekolah itu.

“Ohhh… sedapnya Ani,” Rahim merengek kesedapan.

“Lancapkan abang selalu macam ni boleh tak sayang?” tanya Rahim yang semakin berahi.

Ani tidak menjawab, sebaliknya hanya tersenyum melihat wajah abang angkatnya yang sedang ghairah dalam nafsu ketika itu. Dapat Ani merasakan ketegangan kemaluan abang angkatnya itu semakin luar biasa. Malah dia juga sedar nafsu abang angkatnya itu semakin hebat sekali deruan nafasnya.

Ani semakin laju menggoncang kemaluan Rahim. Dia percaya, semakin laju dia melancapkan kemaluan lelaki itu, semakin hampir abang angkatnya itu ke puncak nafsu. Tekaan Ani benar apabila riak wajah Rahim semakin mempamerkan keghAirahan yang diluar kawalan.

“Aniii… ohhh… abang nak terpancut sayang,” rengek Rahim.

Beberapa saat selepas itu memancutlah air mani Rahim keluar dari kemaluannya yang dilancap tangan pelajar sekolah Tingkatan 4 itu. Ani berasa sungguh teruja sekali melihat wajah abang angkatnya yang menyintainya itu dalam kemuncak nafsu yang sungguh hebat, bersama denyutan tanpa henti di kemaluan keras yang sedang dihayunnya. Ani dapat merasakan kain sarung uniformnya yang membaluti kemaluan Rahim semakin basah berserta bau air mani yang begitu asing sekali dalam hidupnya. (c)kaki3gp.com

th 480929521 budak sekolah2 123 448lo Ani Budak Sekolah Berani (Cerita Seks)“Abang sayang Ani… ohhhh sayang,” rengek Rahim dalam kenikmatan dilancap tangan adik angkatnya itu.

Selesai Rahim memancutkan air maninya, dia pun kembali ke tempat duduk pemandu dan menyimpan kembali kemaluannya ke dalam seluar. Terlihat kain sarung uniform sekolah Ani ternoda dengan kesan basah air maninya.

“Abang… banyaknya Air abang. Basah kain Ani,” rengek Ani sebaik menyedari kain uniform birunya itu basah di kawasan yang tidak dapat dilindungi oleh baju kurung sekolahnya.

“Tak pe sayang… kalau ada orang tanya, cakap je Air tumpah kat kantin,” Rahim memberikan saranan.

Lalu mereka pun terus pergi dari kawasan itu.



[[T_F]]Data Leak Prevention – Data Security Solutions – Information Theft Protection, Detection and Prevention Software Productstracefusion_signature=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[[T_F]]

Your Ad Here

More 3GP Melayu Video Below:

Speak Your Mind

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!